Contact

Heeft u een vraag en kunt u het antwoord niet vinden op deze website?

Dan kunt u contact opnemen met het Klantcontactcentrum. Op deze pagina vindt u informatie over hoe u contact op kunt nemen met het Klantcontactcentrum.

U kunt het Klantcontactcentrum zowel telefonisch bereiken als via het contactformulier onderaan deze pagina.

Uw aanvraag wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid afgehandeld. Daarom is een scheiding gemaakt tussen de taken van het Klantcontactcentrum en de taken van het team dat uw aanvraag afhandelt. U kunt het Klantcontactcentrum bellen voor vragen over bijvoorbeeld de procedure. Het Klantcontactcentrum kan echter geen antwoord geven op vragen over bijvoorbeeld de kans van slagen van uw aanvraag.

Telefoonnummer:    070 20 90 999
Openingstijden:        Maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 13:00 
                                                                           
Heeft u al een aanvraag voor compensatie ingediend? Zorg er dan voor dat u uw aanvraagnummer bij de hand hebt. Wij kunnen u dan sneller helpen. U vindt het aanvraagnummer in de ontvangstbevestiging die wij aan u verzenden als u uw aanvraag hebt ingediend.

Contactformulier

Indien u al een aanvraag heeft ingediend, vul dan hier uw aanvraagnummer in